Synchronizacja przepustnic XT1200Z
Wyświetleń: 3373
Odpowiedzi: 6
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
#1
Mam takie male pytanko.
Czy synchro moze wplynac na spalanie??
Ktore podcisnienie lepsze? Wieksze czy mniejsze?


Odpowiedz
#2
W zasadie nie powinno . Sprawdze juto w manualu jakie powinno być


Odpowiedz
#3
(05-27-2015, 07:51 )Floydoo napisał(a): Mam takie male pytanko.
Czy synchro moze wplynac na spalanie??
Ktore podcisnienie lepsze? Wieksze czy mniejsze?

(12-13-2015, 17:25 )misiek-888 napisał(a): W zasadie nie powinno .     Sprawdze juto  w manualu jakie powinno być

podczas synchronizacji przepustnic dążymy do tego aby  podciśnienie w każdym kanale ssącym  było jednakowe. 
nie ma być większe czy mniejsze, i jego wartości nie znajdziemy w manualu.


http://www.motofuria.pl  ... z pasji do motocykli
Odpowiedz
#4
Panowie a skąd wiadomo ze trzeba synchronizować? ? Czy to się robi porostu po jakimś przebiegu ??


Odpowiedz
#5
Synchro robisz po przebiegu.

Furiat !!!! Cisnienie nie moze byc zbyt niskie , ani za wysokie bo to wplywa na ilosc ladunku , a co sie ztym wiaze na sklad mieszanki.


Odpowiedz
#6
(12-13-2015, 21:08 )misiek-888 napisał(a): Synchro robisz po przebiegu.


Furiat !!!! Cisnienie nie moze byc zbyt niskie , ani za wysokie bo to wplywa na  ilosc ladunku , a co sie ztym wiaze na sklad mieszanki.

Po pierwsze nie ciśnienie a podciśnienie, bo wartość ciśnienia podczas suwu ssania w kanale dolotowym jest mniejsza od ciśnienia atmosferycznego.
Po drugie podciśnienie w kanałach dolotowych jest wartością zmienną , zależy w danym momencie od konta otwarcia przepustnicy, obrotów silnika, obciążenia silnika, przepustowości filtra powietrza i wielu innych czynników.
Dodatkowo podcisnienie w kanałach dolotowych jest "pulsacyjne" i zmienia się w zależności od tego czy zawory ssące w danej chwili są otwarte czy zamknięte, dlatego też w wakuometrach znajdują się dławiki które uśredniają wartość podciśnienia.
Podciśnienie to jest mierzone przez MAP-sensor który wysyła informacje do ECU i w połączeniu z wieloma innymi danymi decyduje o składzie mieszanki.
Natomiast synchronizacji przepustnic dokonujemy na wolnych obrotach gdy przepustnice są prawie całkowicie zamknięte i "zabieg" ten ma na celu wyrównanie wartości podciśnienia w poszczególnych kanałach dolotowych,
I w żadnej serwisówce nie znajdziesz wartości podciśnienia jakie powinno być w chwili synchronizacji, po prostu powinno być takie samo w każdym z kanałów, i tyle.

Misiek-888 jesli uważasz ze jest inaczej uzasadnij swoją wypowiedz.  


http://www.motofuria.pl  ... z pasji do motocykli
Odpowiedz
#7
Furiat - robiles synchro w XT1200 ??


Odpowiedz


Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości