Kręci ale nie odpala - jakieś pomysły ?
Wyświetleń: 1386
Odpowiedzi: 8
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
#1
Taki oto problem mam, którym chciałbym się podzielić a nóż widelec ktoś wpadnie na pomysł co by tu jeszcze.

Pewnego razu wróciłem na moto do domu, wszystko było OK, żadnych problemów. Zagarażowałem i zostawiłem na 5 dni bezruchu. Po tych 5 dniach chciałem pośmigać i gucio, silnik kręci ale nie odpala. Sprawdziłem bezpieczniki i znalazłem jeden przepalony 7,5V sterowanie przepustnicą od razu wymieniłem. Nadal dziadyga nie odpala idę więc w kierunku świec, sprawdzone iskra jest ale skoro już do nich dotarłem ty wymieniłem na nowe. Następny krok sprawdzenie pompy paliwa i co ? no oczywiście działa, przepustnice sprawdzone i działają, skończyły mi się pomysły może ktoś coś podpowie, spotkaliście się z taką opcją ? Obawiam się że to elektronika czyli pozostaje mi oddać do specjalisty Undecided

PS. Aku też sprawdziłem, doładowałem i jest na full


Odi Profanum Vulgus et Arceo... a poza tym 502 495 545 pomoc w okolicach Wawy Wink
Odpowiedz
#2
Immobiliser ?
W Hondach jest to standardowy problem


Odpowiedz
#3
(06-01-2017, 11:48 )leszek k napisał(a): Immobiliser ?
W Hondach jest to standardowy problem


Moja też była taka pierwsza myśl. Że coś z immo.


Odpowiedz
#4
Ot i rozwiazanie Twoich problemow. Wink

[Obrazek: cqGGswtDGsMG6eUheA-bUu9QeaprjyIXuPTW2FGT...32-h589-no]


Odpowiedz
#5
immobilajzer chyba odpada, jak by nie działał to by mi silnik nie kręcił wcale a wcale a ten kręci Undecided poza tym Floydoo Twój obrazek nie działa Tongue
Wyżarzanie świec nic nie dało, poleciałem dalej zgodnie z serwisówką... sprawdzam czujnik położenia wału korbowego i tu pytanie następne.
W serwisówce jest zapisane że pomiar powinien być 336 - 507 OHM jak to czytać ?!?

Wariant 1:
zależnie od położenia wału 336 do 507 OHM
Wariant 2:
niezależnie od położenia wału pomiędzy 336 a 507 OHM

Moje działania do tej pory to wypięty czujnik z kostki i pomiar rezystancji następnie zapięty bieg, przekręcenie koła i ponowny pomiar.
W każdej pozycji wynik to 437 OHM nawet podczas kręcenia kołem i jednoczesnym pomiarze.


Odi Profanum Vulgus et Arceo... a poza tym 502 495 545 pomoc w okolicach Wawy Wink
Odpowiedz
#6
A sprawdź tzw czujnik przechyłu. Jak dobrze kojarzę pod siedzeniem jest . Odpowiada za wyłączenie moto po wywrotce. Może to jego sprawka???


Odpowiedz
#7
uu cenna porada, sprawdzę na pewno Smile


Odi Profanum Vulgus et Arceo... a poza tym 502 495 545 pomoc w okolicach Wawy Wink
Odpowiedz
#8
a sprawdzales czy jest iskra??


Odpowiedz
#9
(06-08-2017, 21:14 )Floydoo napisał(a): a sprawdzales czy jest iskra??

tak sprawdzałem ale tylko na jednej świecy, zamierzam się cofnąć i sprawdzę raz jeszcze na wszystkich, pomierzę cewki i sprawdzę raz jeszcze czy świece są suche czy mokre, sprawdziłem pompę paliwa ale nie sprawdziłem tej listwy "paliwowej? " . Ostatecznie spróbuję z tym autostartem jak nic to nie da to się poddaję i jadę do mechanika Undecided


Odi Profanum Vulgus et Arceo... a poza tym 502 495 545 pomoc w okolicach Wawy Wink
Odpowiedz


Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości